Biztonság
Alapvető elvárás az ügyletek biztonságának minél magasabb fokú biztosítása, a visszaélések megakadályozása. Ennek érdekében jelentős többlet kötelezettségek hárulnak a közreműködő ügyvédekre. A 2007. évi LXIV. törvény a jogügyletek biztonságának erősítése érdekében több törvényt módosított. A módosítások ügyvédekre vonatkozó rendelkezéseit 2008. január 1-étől kell alkalmazni és ugyanekkortól hatályos az 54/2007.(XII.21.) IRM rendelet is, amely a jogügyletek biztonságának erősítése érdekében az ügyvéd által végzett személyazonosság- és igazolvány-ellenőrzés részletes szabályait tartalmazza. Az ügyvédek operatív személyazonosítási és ellenőrzési tevékenységét szabályozza a fenti jogszabályok végrehajtására a Magyar Ügyvédi Kamara által alkotott 2/2007.(11.19.) sz. szabályzat is. Ennek keretében ellenőrizzük ügyfeleink személyazonosságát, illetve az okmányokat a központi nyilvántartás adataival összehasonlítjuk. A személyazonosság ellenőrzése személyazonosításra szóló igazolványokkal történik (magánszemélyeknél: személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél, lakcímkártya; jogi személyeknél: bírósági végzés, kivonat, aláírási nyilatkozat, képviselő személyazonosító igazolványai) Az okmányellenőrzés úgy történik, hogy az ügyvéd elektronikus úton megkeresi a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalát és lekéri a központi nyilvántartás alább felsorolt adatait. 2001. évi LXXXIII. törvény alkalmazása esetén az okmányellenőrzés elvégzése kötelező és nem függhet az ügyfél hozzájárulásától. Az okmányellenőrzés díjköteles. (500 vagy 2200 Ft/személy) Irodánkban minden ügyletnél kérjük egy kétoldalas ügyfél azonosító adatlap és hozzájáruló nyilatkozat kitöltését, amelyet az iratok között őrzünk.

Az alábbi esetekben nem működünk közre a jogügyleteknél:
- Az okirat jogszabálysértő célra vagy jogszabály megkerülésére irányul.
- A fél a személyazonosságának megállapításához nem szolgáltat adatot.
- A fél nem tud bemutatni érvényes igazolványt, vagy az ellenőrzés során azt állapítja meg, hogy az igazolvány elvesztését, ellopását vagy megsemmisülését bejelentették és megtalálásának vagy megkerülésének ténye nincs nyilvántartva.
- Pénzmosásra vagy terrorizmus finanszírozására utaló adat, tény vagy körülmény merül fel.
- Valamely más aggályos körülményt észlel. Az okirat elkészítésénél aggályos körülménynek kell tekinteni, ha a fél a személyazonosításra szolgáló okmány érvényességének ellenőrzéséhez nem ad hozzájárulást.

Titoktartás
Az eljáró ügyvédet titoktartási kötelezettség terheli mindazon információk tekintetében, amelyek a megbízás kapcsán jutnak a tudomására. Az okiratok (elektronikus okiratok) tárolásának, megsemmisítésének, módját jogszabályok írják elő. Irodánk gondoskodik arról, hogy bizalmas információ sem okirati, sem elektronikus úton ne kerüljön illetéktelenek birtokába. A titoktartási kötelezettség a megbízás megszűnte után is fennmarad.